ספירת העומר – נצח שבתפארת – 18/49

היום שמונה – עשר ימים, שהם שבועיים וארבעה ימים לעומר – נצח שבתפארת.
ראיתי פעם סרטון על בחורה שקרה לה משהו בחיים, והיא נאלצה להישאר בבית לתקופה ארוכה, עקב מחלה או פגיעה גופנית, לא בדיוק זוכרת. מצב רוחה ירד כמעט לדיכאון וייאוש. עד שחברה חכמה אחת, אמרה לה- תעשי מעשה טוב אחד ביום. למישהו.
בהתחלה אותה בחורה חשבה שזו עצה יפה, אבל לא מעשית, כיוון שהיא שוכבת רב היום בספה בסלון ולא ממש זזה, אבל היא הצליחה למצוא דבר אחד קטן. ולמחרת דבר אחר, ומפה לשם היא הלכה והתחזקה ברוח ובגוף, עם תחושת מסוגלות ועם חוויה של ״יש לי מה לתת, גם במצב הכי מייאש״. והפעולות האלה, שהיא התחילה לעשות כל יום, המשיכו לשבועות, וחודשים אח״כ. בסרטון היא כבר עומדת ומחלקת לבבות לאנשים או משהו משמח אחר.

נצח היא אנרגיה של התרחבות, בכיוון מעשי. To Walk your'e talk. לנצח את המכשולים בדרך, ולנוע קדימה. תפארת מביאה את ההרמוניה, היופי, האמת, הרחמים והחמלה.
וכמו שזורקים אבן למים, והאדוות של האבן הולכות ומתפשטות לצדדים, עוד ועוד…. כך אפשר לתאר את התנועה שתיווצר ממעשה טוב שמייצג הערב ומחר את נצח שבתפארת. מעשה טוב, ש״נדבק״ ברזומה שלך, ונדבק באחר, ואותו אחד שקיבל, מקבל כח גם לתת, וכך האדוות הולכות ומתפשטות, ואין לדעת אם בכלל יעצרו. נצחיות. שואף לאינסוף.
פתאום נזכרתי בויקטור… מעניין מה עלה בגורלו…
מכירים את זה שכשילדים חוזרים הבייתה עם איזה כלב או חתול עזוב ומבקשים מההורים להשאיר אותו? אז כשהייתי נערה, ״מצאתי״ פעם זקן ערירי…ויקטור. הוא היה צריך עזרה עם שכפול מפתחות והשכן לנו היה ידוע בתור נותן השירות הזה. הבאתי אותו למשכפל המפתחות, אבל גם להורים שלי, ובתקופה שלאחר מכן, מדי פעם נפגשנו איתו, ושאלנו לשלומו, היינו לו לחברה. פתאום עלה לי חצי זכרון שכזה….
*
השאלות שנשהה בהן הערב ומחר במהלך היום:
איזה מעשה/מעשים טובים, שיש בהם יופי/חמלה/רחמים, אנחנו יכולים להוציא לפועל היום/מחר? ובטווח רחוק יותר, איך אנחנו יכולים לקחת את ההרגשה הזו, את האיכות הזו, ולהמשיך אותה הלאה? עשיה חברתית? או כלפי הסביבה? השכנים? המשפחה? אנשים זרים?

אשמח לשמוע מכם.
פה בתגובות, או בפרטי (ווטסאפ – 0528042727).
באהבה,
הילה
מכשפה טובה
____________________________________
#ספירתהעומר
#התפתחותאישית
#מכשפהטובה

 
‏26 באפר' 2020, 22:00

פוסטים נוספים באותו נושא:

עוד מהבלוג:

זוגיות
מכשפה טובה

יום האישה 2022

מכל עבר מתקבלות הודעות יפות בווטסאפ. שירים יפים על מה זה להיות אישה, מבצעים

קראו עוד»
טקסים
מכשפה טובה

טקסים

טקסים הם הקשר מבחינתי בין הצד הארצי שלנו הגופני הפיזי, לבין האינסוף, לבין הישות

קראו עוד»
הגשמה
מכשפה טובה

מסע הגשמה

איך זה מרגיש להתנהל בחיי היום יום, במסע שלנו לעבר הגשמה, בחוויה של חיבור

קראו עוד»

קורסים:

הקודם
הבא
להישאר בקשר

ניוזלטר

מאמרים, הזמנה לקורסים וסדנאות, והשראה בנושאי הגשמה וריפוי. 

מקסימום פעם ב…חודש.